Isnin, 22 Disember 2014

that thing.. still there...


Ok haritu kua ngn dia, dlm hati aku mmg nk sgt la tgk sama ad dia msih simpan ke x benda tu.. Rsa cm nk godeh jee bag dia.. Tp stay cool..  Haha..

Skli Allah nk tnjuk agknya, dia bawa kluar bnda tu dri bag dia.. And i was like ... Alhamdulillah... Yippyyyy dia msih simpan !! Hahahaha.. Tp blagak rilek je la dpn dia.  Xde la trlompat cm ular.. Eh ular lompat ke.. ? Hihi..

Ohh about that thing is.. Sbnarnya.. Aku pnya pin tudung .. Wrna biru.. Yg hilang entah bila msa dia balaihh tatau.. Hahaha. Sblom dia g perlis lg dia dh smpan bnda tu.. Heeee.  Thank you awk...

Oh ya btw hri ni dpt jmpa AHU .. Aku tlg dia tuntun tuka kedai.. Dh ler dlm hujan2 lak tuu.. Haha.. Ahu x lma lg akn bersalin .. Pkaian bru wrna biruu.. Ermm xsabar.. Rndu nk ride ahu... Tp... Nt bila ahu dh sihat,, sama je akn ttap jauh dri aku .. Huaaaaa .. Gonna miss u ahu... Ahu dh bnyk brjasa utk aku.... Especially tuan dia la... Heheeee

0 kutukan:

Catat Ulasan